ASALAMUALAIKUM

asalamualaikum,  hai saya hafifi ini adalah nama singkatan bagi saya, saya tidak berapa pandai untuk menulis blog
ini tapi saya ingin untuk mencuba sesuatu yang baru didalm hidup saya. Ini merupakan kali pertam dalam hidup
saya untuk menulis blog. Baru-baru ini saya telah mencuba sesuatu yang baru , yang mana saya tidak pernah
terfikir untuk lakukan sebelum in iaitu memulakan perniagaan di dalam internet. Ini merupakan satu sumber bagi saya atau orang lain yang ingin mencuba untuk mencari perkerjaan sampingan. Didalam perniagaan saya, saya menjual baju-pakaian lelaki dan wanita  seperti baju kurung, baju kebaya, baju kurung pahang, baju kemeja lelaki dan sebagainya. sekarang saya telah membuka satu kedai di dalam internet di dalam bajupakai.lot.my diatas bantuan rakan saya iaitu 1akuyan. terima kasih diatas pertologan beliu dalam membuka kedai bajupakaian .

Post a Comment